تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

چالش انتخاب گلر | جدال شماره یک در پرسپولیس و سپاهان

دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در حالی چهارشنبه بازی مهم خود را به نمایش می‌گذارند که با چالش شماره یک مواجه شدند.

علیرضا بیرانوند

رویداد۲۴ مهر نوشت: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که دو تیم وضعیت کاملاً عجیبی را برای انتخاب دروازه‌بان خود پشت سر می‌گذارند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی ایران با وجود باز کردن گچ دست خود همچنان شرایط حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس را ندارد. بیرانوند در تمرین گروهی با گلر‌های تیمش حضور ندارد و تنها به فیزیوتراپی مشغول است. این در حالی است که امیررضا رفیعی پس از چهار بار کلین شیت در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک چهارگل دریافت کرد تا بار دیگر نبودن بیرانوند احساس شود.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس نیز موضوع حضور بیرانوند در دیدار حساس با سپاهان را ابتدا به کادر پزشکی و سپس خودش سپرده است.


بیشتر بخوانید: حواشی دوئل نفسگیر پرسپولیس و سپاهان | تماشاگران از نرخ بلیت متحیر شدند


این در حالی است که ژوزه مورایس پس از مدت‌ها تصمیم گرفت پیام نیازمند رقیب جدی بیرانوند در تیم ملی ایران را در بازی یک هشتم نهایی جام حذفی در چارچوب قرار دهد تا او را در شرایط مسابقه بزرگ مقابل پرسپولیس قرار دهد. مورایس در اکثر بازی‌های اخیر سپاهان از نیما میرزازاد به عنوان دروازه‌بان سپاهان استفاده کرد تا شاید اینگونه به نیازمند شوک دهد.

حالا باید دید دو رقیب سنتی فوتبال کشور در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بیست و سوم که نتیجه آن رابطه مستقیم با مدعیان قهرمانی در هفته‌های پایانی فصل جاری دارد چه تصمیمی برای انتخاب دروازه بان‌های مطمئن خود خواهند گرفت.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان